imagine Summer outfit

5

Salutare tuturor! Ați observat că am schimat forma de salut?! Azi revin cu o postare inspirațională, cred eu.

Știu din postările anterioare că vă plac  outfit-urile, așa că vă fac pe plac. Pentru ținuta de astăzi am optat pentru un look feminino-lejer (dacă pot să spun așa)

6

Bluza cu umerii goi scoate în evidență feminitatea și gingășia unei femei, de aceea v-aș sugera să profitați de ele la maxim. Menționez că bluzița mi-am cusuto eu singură.

2

Am completat outfit-ul în partea de sus cu un accesoriu foarte drăguț- o coroniță din flori albe. Am ales acest accesoriu pentru a completa întregul look pe o notă feminină. Șă fim serioși, cui nu-i plac coronițele din flori.

1

Cerceii sunt un proiect DIY făcuți de mine, îmi plac că sunt unici, de vară și colorați.

3

În partea de jos am ales o pereche de blugi albi, că tot se poartă vara aceasta. O pereche de pantaloni simpli, neaccesorizați, deoarece am pus accent pe partea de sus.

4

Drept încălțări am optat pentru o pereche de teneși din denim, ce se potrivesc perfect cu bluza.

8

E un look drăguț și îmi place tare mult. Oricărei femei îi scoate în evidență toate calitățile.

7

Sper tare mult să vă placă și să-l încercați și voi.

Ca de fiecare dată pe mine mă găsiți pe pagina de facebook instagram dar și aici pe blog.

Vă pup, peaa!

 

Articole asemănătoare:

Cum să te îmbraci cu stil.

Surprize parfumate- Livrare de Flori

1 AN ANIVERSAR

2 Outfit-uri de seară

Spring outfit

French outfit #ootd

14 Ținute pentru Valentine’s day

 

Lasă un răspuns

