imagine Valentine’s Day inspiration outfit

_MG_4821

Salut, dragilor! Se apropie sărbătoarea tuturor îndrăgostiților, iar eu m-am gîndit să vin cu o idee de ținută pentru acele dintre voi care își doresc să arate feminine!

_MG_4811

După mine, definiția unei ținute feminine implică în mod clar o fustă closh (v-am povestit eu în postările anterioare, marea mea obsesie) un ruj roșu și un parfum dulce. Ei bine, azi vă arăt o ținută foarte feminină, din punctul meu de vedere, dar care ține și de cald (căci, hei, februarie).

_MG_4833

Am purtat o fustă neagră, closh, pînă la genunchi. Am ales ceva mai lung pentru a-mi ține de cald și pentru a da o altfel de definiție feminității, alta decît cea a unei fuste mini.

Am purtat și o bluză simplă în dungi, iar pe deasupra un palton bordo.

_MG_4835

Ținuta am accesorizat-o cu o pereche de botine negre, destul de simple, o geantă cusută de mine, într-o nuanță puțin metalizată. Paltonul l-am accesorizat cu un guler de blană artificială, ce are un sistem de prindere foarte frumos, o fundă- un alt pilon al feminității. Pe guler am atașat o broșă vintage, dar foarte specială pentru mine. Am ales să port și niște mănuși, nu doar cu scop termic, dar am încercat să completez un pic această imagine retro.

_MG_4830

Referitor la machiaj, am optat pentru ceva foarte clasic, cum ar fi codițe și buze roșii. Iar la păr mi-am făcut niște bucle naturale și am prins părul doar pe o parte, consider că e un accent misterios ce îl conferă întregii ținute.

_MG_4828

Am încercat să accentuez un singur lucru, feminitatea privită altfel decît dezgolire! Eu sunt de părere că poți arăta provocator și feminin și îmbrăcată pînă în gît (exprimîndu-mă academic).

_MG_4824

Vă sugerez și vouă, cititoarelor mele, să încercăm să lăsăm un pic de mister, nu să ne lăsăm descoperite din prima (și nu, nu mă refer doar la haine)!

_MG_4813

Sper mult să vă placă și să încercați și voi acest outfit!

Vă urez un Valentine’s Day magic!

Mă găsiți pe  facebook instagram ,  blog și de ceva vreme și pe  youtube.

Pea!

 

Articole asemănătoare:

WINTER LOOK-first outfit in 2018

8 idei de ținute pentru Revelion

Casual autumn outfit

14 Ținute pentru Valentine’s day

Lasă un comentariu